جوک جدید

 
تاريخ : چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:باحال,طنز,عکس,کاریکاتور,جوک,

یه قانون کلی هست که می گه:"به هر چیزی که فکر کنی همون به سرت میاد!"بعد این قانون یه استثناء کوچیکه داره!در مورد چیزای خوب کاربرد نداره..!!!


یکی از سخت ترین کارا اینه که.. به مامان بابات معنی جمله ی حسش نیست رو بفهمونی


میدونید هدف اصلیه فیلم های کره ای مثله جومونگ و یانگوم و دونگ یی و ....
چیه؟
الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی :|


دختره ﻣﮕﺲ ﺑﺎ ﻭﺳﺎﻃﺖ ﺭﻭﺵ ﻣﯿﺸﯿﻨﻪ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ آیدیشو ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ : ﺩُﺯﺩ ﺩِﻟﻬﺎ !


من نمیدونم چرا همیشه تصمیم میگیرم از فردا خوب درس بخونم ولی چون تو خودم نیستم همیشه میمونه واسه فردا 
دوستان برام دعا کنین تا مشکلم حل شه و بتونم خوب شم چن روزه ک مثه مرده ها میگردم وااااااای برام دعا کنیننن 


جشنواره فیلم غذاها :

جایزه اسکار برای لیموعمانی برای ایفای نقش مکمل درقرمه سبزی.


دلجویی غضنفر از زنش:
-دیروز چت بود؟
هیچی.
-امروز چته؟
هیچی.
-نبینم فردا چت باشه هاها!!


من حاضرم شرط ببندم اونقدی که تو این چن وقته مردم با آهنگای تبلیغات قر دادن
با آهنگای شهرام شبپره قر ندادن...


آدم باید علاوه بر جیبش تو جورابش هم پول باشه...
برای روز نبات داغ...
تجربه کردم میگما...


دخدره زیر بارون راه می رفته به علت شدت بارش و آبگرفتگی نزدیک بوده تو چکمه ش غرق بشه ولی به خاطر وجود کلیپسش از مرگ حتمی نجات پیدا کرده....


یکی بیاد به این اقا پسرای گل بگه اخه عزیزه من اینکه نیم متر پاهاتو باز میکنی و عکس میندازی هیچ تاثیری روی خوشتیپی شما نداره شبیه علامت ضربدر میشی..


سلامتی رفیقی که وقتی اسم ما رو گوشیش میفته میگه اینم دهن ما رو .......


دختره اگه تو ملع عام ظاهر بشه بدون تردید تو طرح آزمایشی به جای میمون می فرستنش فضا اون وخت تو فیس بوقققش استاتوس زده: 
دنبالم نگرد من پری توی قصه هام!!!!

ای لنگه کفش گم شده سیندرلای خدا بیامرز تو حلقت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال توسط silent77

اسلایدر

خرید شارژ

خرید فیلم

خرید سریال